6 Nisan 2015 Pazartesi

İnternetten Para Kazanma Yöntemleri


Bu güne kadar bu hususta çok makale okudunuz. Makale bitinceye kadar bu konuda tüm her şeyi öğrenip para kazanmaya başlayacağınızı ümit ettiniz ama yazı bitince yine aynı soru: nasıl yapacam?

Bu makalenin farkı şudur; başta bu işlerden hiç anlamıyor olsanız bile yazıyı okuyup sonuna geldiğinizde artık para kazanmaya başlayabilirsiniz. İddia ediyorum kazanacaksınız. Sadece uygulayın yeter.

Size bir sosyal alışveriş sisteminden bahsedecem. Hemen korkmayın. Alışveriş yapın kazanın demiyorum. Günümüzde internet kullanımı ve internette ticaret o kadar büyüdü ki neredeyse bu işe bulaşmayan kalmadı. Biz Türkiye’yi göz önünde bulunduralım. Türkiye’de internet kullanımı bence % 100’dür. Çünkü internet kullanamayacak kadar belli bir yaşın altındaki ve yine bu işten anlmayacak kadar bir yaşın üstündeki ve teknolojiden mahrum köy gibi yaşam yerlerini çıkarırsak geriye kalan herkes internet kullanıyor. İnternet kullananların ise % 69’u internetten alışveriş yapıyor. İnternetten alışveriş yapmak çok kolay ve tercih edilen bir yöntem. Ürünleri kalite ve fiyat yönünden karşılaşırma imkanınız var. Daha indirimli ürünler alma imkanınız var. İstediğiniz her şeyi bulma imkanınız var. Bu internetten alışveriş çılgınlığı büyürken birçok kişi bu pastadan bir pay alıyor. Peki siz neden kazanmayasınız?

İçerikte neler var bir bakalım.

• İnternetten para kazanma konusunda genel ve kısa bilgiler.
• İnternetten para kazanmak için nelere ihtiyacım var?
• Sosyal medyadan para kazanabilir miyim?
• İnternetten para kazanmak için ne kadar zaman harcamam gerekiyor?
• İnternetten para kazanma yöntemlerinin tüm uygulamaları.

Tabi bunlar genel başlıklar. Bu yazıda internetten para kazanmak için gereken her şey anlatılmaktadır.

İnternetten para kazanmanın çok yöntemleri vardır. Onlarca seçenek sunabilirim size. Blog yazmaktan tutun da internette satış ortaklığı ve ticaret yapmaya kadar onlarca yöntem. Hepsinin de ayrı zorluğu ve meşakkati var. Bu yüzden bu yöntemlere büyük bir hevesle başlar ve hayal kırıklığı ile bırakırız. Fakat anlatacağım bu yöntemi uygulayan herkes internetten para kazanabilir.

Bu yöntem çok zor mu?
Sizi biraz meraklandırıyorum farkındayım ama sabredin ve okumaya devam edin. Öncelikle bahsedeceğim bu sistemden para kazanmak için sadece mail adresinizin olması yeterli. Yapacağınız şeyler bilgisayarı açıp sosyal medyada paylaşım yapmak kadar kolay.

İnternetten para kazanmak için nelere ihtiyacım var?
Dediğim gibi, sadece bir mail adresinizin olması yeterli. Birileriyle muhatap olmanıza gerek yok. Kargo gönder-al derdi yok. Faturalar yok.

İnternetten para kazanmanın adı
Bahsedeceğim bu sistemin adı Netlioo. Bu güne kadar duyduklarınızdan bildiklerinizden çok farklı. Fazla ekstradan bir şey yapmadan internette geçirdiğiniz vakti değerlendirerek para kazanmak için en ideal sistem. Öncelikle Netlioo’ya bir davetiye kodu ile üye oluyorsunuz. Üyeliğinizi aktifleştirdikten sonra hemen kazanmaya başlayabilirsiniz. Bu konuyu adım adım anlatacam.

Resimde gördüğünüz netlioo ana sayfanız.

Birinci yöntem: Paylaş kazan
Mutlaka hepimizin bir sosyal medya hesabı vardır. Facebook ya da Twitter gibi. Sosyal ağlarda kazan butonuna tıklıyorsunuz.


Açılan sayfada markaların ürünlerinin kampanya ve reklamlarını göreceksiniz. Her kampanya resminin üzerine gelince facebook ya da twitter paylaş butonunu göreceksiniz. Tıklayıp paylaşınca orada yazan tutar kadar kazanıyorsunuz. Hemen hesabınıza puan olarak geçiyor. Sizce zor mu?

İkinci yöntem: Primlerden kazan
Birinci yöntemle paylaştınız ve kazandınız. Peki hepsi bu mu? Tabiki hayır. O küçük kazanç rakamları. Asıl kazanç ondan sonra başlıyor. Sizin paylaştığınız reklamlara tıklayıp alışveriş yapılırsa siz o alışverişten pirim kazanıyorsunuz. Size asıl büyük paralar kazandıracak olan bu. Çünkü primler oldukça yüksek diyebilirim. İlk resimde markaların yanında yüzde oranları var. Mesela markafoni % 9 yazıyor. Sizin paylaştığınız link ile markafoniden alışveriş yapılırsa siz o alışverişten % 9 pay alıyorsunuz. Yani 100 TL’lik alışveriş yapılsa, size 9 TL para geliyor. Oldukça hatırı sayılır rakamlar bunlar.

Üçüncü yöntem: Dükkan aç kazan
Evet bu da oldukça güzel bir kazanç yöntemi. Neredeyse bütün marka ve ürünlerini içinde barındıran bir dükkânınız oluyor. Bu dev mağazanızı açmak 5 dakikanızı bile almayacak. Tek yapmanız gereken insanların buradan alışveriş yapmasını sağlamak. Siz insanlara yeni ya da bilinmeyen bir yerden alışverişe yönlendirmiyorsunuz. Bunlar zaten, gittigidiyor, hepsiburda, markafoni, mediamarkt, dominos, adidas, bosch, D&R, mavi, morhipo, flo gibi insanların alışveriş yaptığı yerler. Burda örnekler verdim. Daha bunun gibi yüzlerce marka. E madem herkes buralardan alışveriş yapıyor, siz sadece insanlara bu firmaların ürünlerini sunarak, sizin dükkanınızdan geçirerek aynı yerden alışveriş yaptıracaksınız ve bu alışverişlerin tümünden pay alacaksınız. Örnek için size kendi dükkanımın linkini vereyim. https://onlinealisveris.netlioo.com

Dükkan Nasıl Açılır?

Ana sayfada hesabım butonunu tıklayın. Açılan sayfada profil ayarları sayfasından bir kulanıcı adı oluşturun. Bu kullanıcı adı sizin dükkanınızın adresinde geçecek. Örneğin kullanıcı adınız market ise, dükkanınızın adresi https://market.netlioo.com olacak. Kullanıcı adını oluşturduktan sonra ana sayfadaki Dükkan butonunu tıklayın ve dükkana gidin.


Dükkan sayfanıza gittikten sonra dükkanınız için bir başlık ve bir slogan belirlemeniz gerekiyor. Sayfanın sol üst köşesindeki linki tıklayın ve dükkan isminizi oluşturum.


Artık Dükkanınızı açtınız. Dükkan sayfanızın altında Facebook ve Twitter paylaş butonları göreceksiniz. Artık yapmanız gereken şey dükkanınızın linkini sık sık paylaşarak buradan alışveriş yaptırmak. Gerisine karışmıyorsunuz. Ürün bozuk çıktı, kargo gelmedi derdi yok. Siz sadece prim alıp kazanmanıza bakın.

Dördüncü yöntem: Kazanç zinciri
İşte asıl büyük bomba bu arkadaşlar. İlk üç yöntemdeki işlemlerin hiç birine gerek kalmadan size kat kat fazla kazandıracak uygulama kazanç zinciri. Siz bu sistemi öğrendiniz ve para kazanıyorsunuz diyelim. Neden çevreniz arkadaşlarınız tanıdıklarınız da bu işten para kazanmasın? Herkese anlatın ve herkesi kazanmaya davet edin. Peki bundan sizin kârınız ne? İşte asıl mesele burada. Siz bir arkadaşınızı davet ediyorsunuz ve o da bu sistemden para kazanmaya başlıyor. Onun kazandığından size de pay geliyor. Hem de onun kazancından eksilmeden. En basit ifadeyle söylemek gerekirse, onlar çalışıyor siz kazanıyorsunuz. Daha doğrusu herkes birbirine kazandırıyor. Siz de birilerine kazandırmış oluyorsunuz ama sizin hiçbir zararınız olmuyor. Tek yapmanız gereken kişileri Netlioo’ya üye yaparken sizin davet kodunuzla üye olmasını sağlamak. Sizin davetinizle üye olan kişileri sosyal ağ bölümünden görebiliyorsunuz. Kim size ne kazandırmış takip edebiliyorsunuz. Düşünsenize bu işi iyi kavrayıp iyi para kazanan 15-20 alt üyeniz varsa sizin bir şey yapmanıza bile gerek kalmadan para kazanacaksınız. Peki ya bu alt üye sayınız yüzlere binlere ulaşırsa? Artık gerisini siz düşünün. Burada bittiğini zannetmeyin. Sadece alt üyelerinizden kazanmayacaksınız. Alt üyenizin de alt üyesi size paa kazandıracak ve onun da altındaki, onun da altındaki. Bu 5 kademeye kadar gidecek. Bu yüzden buna kazanç zinciri diyorum ben. Düşünün dev bir zincirleme ağ ve herkes birbirine para kazandırıyor. Simdi söyleyin, sizce uğraşmaya değmez mi?

Davet kodu oluşturmak için yine Hesabım butonundan davet kodlarım sekmesini tıklıyoruz ve çok kolay bir şekilde davet kodumuzu oluşturuyoruz.

Genel Değerlendirme
Diyelim ki üye oldunuz ama para kazanmak için uğraşmaya vakit bulamadınız. Üyeliğinizi iptal etmeniz gerekir mi? Üye olmanın size bir faydası var mı? Kesinlikle var arkadaşlar. Hemen hemen hepimiz internetten alışveriş yapıyoruz ya da yakınlarımız yapıyor. Mesela markafoniye direk girip aldığınız bir ürünü Netlioo’ya girerek aldığınızda yüzde 9’luk bir indirimle almış olacaksınız. Her yaptığınız alışverişi indirimli alacaksınız. Hatta yakınlarınızı da bu avantajdan yararlandıracaksınız. İndirimli almak varken neden daha pahalıya alasınız? Yani illa bu işten para kazanmak için değil, indirimli alışverişler yapmak için bile üye olmanız sizin lehinize olacaktır.

Kazancınızı sosyal medya ile artırın
Artık internet, sosyal medya hayatımıza öyle girdi ki bu akıntıdan çıkmak mümkün değil. O yüzden bundan faydalanmayı bilmek lazım. Artık her türlü kazanç sosyal medyanın etkisiyle artıyor. Bu sistemde de sosyal medya sizin en etkili reklam aracınız olacaktır. Twitter’da, Facebook’ta ne kadar çevreniz olursa bu sistem size o kadar kazandıracak. Ben bu sosyal medya işiyle uzun süredir uğraşıyorum. Bu süre içinde yüz binlerce takipçiye ulaştım. Şimdi ise netlioo’dan kazanmak için bundan faydalanıyorum. Bir kampanyayı paylaştığımda binlerce insan bunu görüyor. Birilerinin ilgisini çekecektir bu. Biri tıklamasa diğeri tıklıyor. Tabi bu takipçilerinizi çok olması çok kazanacağınız anlamına gelmez. Önemli olan gerçek ve aktif takipçilerinizin olmasıdır. İllegal yollarla elde edilmiş, size faydası olmayan on bin takipçiniz olacağına, yüz tane gerçek ve size kazandıracak takipçilerinizin olması daha iyidir. Ama sonuç itibariyle bu sistemde kazancınızı artıracak en büyük destekçiniz yine sosyal medya olacaktır.

Şöyle bir genel değerlendirme yaptığınızda, bu sistemin hiçbir dezavantajı yok. Ne cebinizden paranızı çalıyor ne de fazlaca zamanınızı alıyor. Zaten internette, sosyal medyada saatlerimizi öldürüyoruz. Bari bundan bir kazanç elde edelim. Bu sistem size isterseniz para kazandırıyor, uğraşmasanız para kazanmasanız bile, size avantajlı alışveriş yapma imkanı sunuyor.

O zaman hadi hep birlikte kazanmaya başlayalım. Daha çok kazanmak için mutlaka davetiye kodu ile üye olup kazanç zincirine katılın. Davetiye Kodu: 20152015

Evet tıklayın ve kazanmaya başlayın. Herkese bol kazançlar arkadaşlar.

Netlioo üye ol ve para kazan

Ayrıca takıldığınız bir yer olursa benimle irtibata geçebilirsiniz. gencbeyinler(et)hotmail.com

Netlio üye ol

4 yorum:

  1. Bilgisayarınızı gunde 10 saat acık tutarak oturdugunuz yerden para kazanmak istermisiniz?? detaylar icin http://goo.gl/gQUX8v adrese tıklayın ve yardımcı olalım.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, internet üzerinden sizde para kazanabilirsiniz.
    http://satis.emlaksitesial.com adresine üye olarak kazandıran link sahibi olup, hemen kazanmaya başlayabilirsiniz.

    Sistem Nasıl Çalışır?
    Sisteme üye olduktan sonra ana sayfanızda yeşil çerçeve içerisinde kazandıran linkiniz bulunmaktadır. Bu link üzerinden yapılan her satış için sizde para kazanıyorsunuz.
    Sizin linkiniz üzerinden web sitesine giriş yapan bir kişinin önbelleğinde 1 ay boyunca kullanıcı adınız saklı kalır. Bu kullanıcı 1 ay içerisinde (sizin linkiniz üzerinden gelmesi fark etmez direk olarak emlaksitesial.com yazıp girse dahi) önbelleğinde kullanıcı adınız saklı kalacağı için satın aldığı her emlak sitesi paketinden sizde kazanırsınız.
    Kazanma mantığı bu kadar basit, yapmanız gereken tek şey kazandıran linkinizi yaymak ve satışınızı beklemek. ;)

    Ne kadar kazanırım?
    Yapılan her satıştan ayrı ayrı kazanırsınız. 1 kişi 10 adet site alsın, 10 sitenin satışından da ayrı ayrı hesabınıza para geçer.
    Site başına kazanç tablosu :
    Basit paket satıldığında 40 TL
    Standart paket satıldığında 60 TL
    Orta-Düzey paket satıldığında 80 TL
    Ultra paket satıldığında 100 TL
    Para kazanırsınız.

    Kazandıran linkim üzerinden ne satıyorum?
    Kazandıran linkiniz üzerinden emlak sitesi satışı yapıyorsunuz. www.emlaksitesial.com adresine girdiğinizde 4 adet emlak sitesi paketi bulunmaktadır. Basit, Standart, Orta-Düzey ve Ultra paketleri bulunmaktadır. Bu paketlerin satışından para kazanmaktasınız.

    Kazandığım paralar ne zaman hesabıma geçer?
    Kazandıran linkiniz üzerinden gelen ziyaretçileriniz web sitesi paketi satın alıp, web siteleri açıldığı anda sizin kazancınızda hesap numaranıza anında yatmaktadır.
    Herhangi bir kota beklemesi yapılmamaktadır.
    Her an kazanabilir, her an kazandığınız parayı harcayabilirsiniz!

    Daha Fazla Detaylı Bilgi?

    http://satis.emlaksitesial.com adresine kaydolduktan sonra sol menüde Nasıl Çalışır? Yardım bölümü bulunmaktadır. O bölüm üzerinden çok daha fazla detaylı bilgiye sahip olabilirsiniz.

    Herkese iyi satışlar, iyi kazançlar.

    YanıtlaSil
  3. 50 Dolara Token Satın al, aldığın her token başına 600 günde 300 Dolar kazanç sağla, Ekip yapmak isterseniz 1 ve 2 ekip arkadaşlarınızdan %12 şer Dolar kazanç sağla, Her ay farklı bonuslar ile hedef 1000 Tokene ulaşıp ayda 7,500 Dolar'lık bir kazanca sahip olabilirsiniz.İş Detayları için Özelden Yazabilirsiniz.
    Ekibimize katılmak isterseniz linkten bizlerle çalışmaya başlayabilirsiniz.

    https://getmyads.com/r/261417

    VİDEOYU İZLEYİNİZ: https://www.youtube.com/watch?v=0P_eDnUaGl8

    https://www.facebook.com/getmyadsgmaturkey/

    YanıtlaSil